Jag

Jag och mitt impulsiva jag..
Har nog nästan bestämt mig för ännu en flytt..!


Till ett mycket bättre och barnvänligare område..
Lite större lägenhet
Som inte ligger mitt inne i stan, men bra gångavstånd till stan
Mycket närmre mina vänner jag umgås med!
ja sedär, allt blir nog nästan perfa!
Ska bestämma mig nästa vecka..
Och hyresvärden måste bestämma om jag får ta in tvättmaskinen!
Får jag inte ta in den, så flyttar jag inte!!
Men ska tänka igenom för och nackdelar innan jag bestämmer mig!

Älskar min Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: Sessan

heeey :) vad kul att du kommentera :)

javisst kan vi ses självklart, saknar ju tiden med dig haha vi hade då kul :)

det börjar bli bättre med mig, hur är det själv?

KRAAM!

2010-06-10 @ 22:42:36
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0