förlåt

Förlåt för min dåliga uppdate!
Såg att de va ÖVER en vecka sedan jag uppdaterade !!
Vad har hänt då ?!  Jo det har ju varit en MAMMAVECKA =)  det gillades !!
Firat midsommar med goa vänner och familj.
Syster har varit här under helgen..
Har jobbat de sista dagarna här nu.. började på schema igår o nu 7 veckor fram!!

Jag har skrivit på kontrakt för flytt igen !! Hihi Känns ganska perfekt faktiskt !!
Större lgh, lekpark, grönt, ganska nära stan (bor MITT I STAN nu) = Inge bra för linnis, därför tog jag beslut att flytta en liten bit, men fortfarande gångavsatånd till stan.
Lite närmre bussen till jobb, närmre Linnéas dagis, närmre kompisarna! Jaa allt verkar bra !

Vet inte mer vad jag ska skriva.. Ska nog ta natten snart faktiskt... är skapligt trött !!
tråkigt inlägg.. Jaa jag vet.. sorry !!!

Är de något ni bloggläsare undrar över ? så fråga gärna ! Tycker ibland de är dåligt med kommentarer, men skapligt många läsare ! vet att det finns läsare jag inte känner, vilket är roligt !!
NI SOM HAR BLOGGAR!!!!!
Skriv gärna in er blogg adress i kommentaren, så kikar jag gärna in ;)

Älskar min underbara tjej <3


Kommentarer
Postat av: bäcka

Jag läser så ofta jag hinner:)

2010-07-07 @ 11:08:18
URL: http://beecka.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0