Utkast: Juli 18, 2010

Vet ni ?????
På tisdag bär det av mot Kristinehamn för besiktning av bilen .!!!!
O vet ni hur glad och nervös jag är ??

de här har gjorts på bilen =)

Detta för att förhoppningsvis få den egenom besiktning =)

*ny strålkastare och blinkers (blinkers va svårt o få tag i, fick köpa nytt)
*ny tuta
*fastsättning av batteri
*ny upphägning till avgasröret
*uppsmörjning av bromsarna
*byte till sommardäck med spacerplattor
*nya torkar blad
*Kollat stötdämpare + byte i bak
*byte av bromsljusslampa
*byte av nummerskyltsbelysnings lampa
*Våtslipat och klarlackat baklyckan
*Tankat

Och detta för o få den fräsch m.m

*Dragit ur mattan i skuffen då de va blött där inne + monterat tillbaka
*Dammsugit  ( Tack AnnaKarin)
*Bytit klädsel
*putsat lite krom
*tonat rutor
*Satte dit vita sidoblinkers
*Tagit bort 740GL embelmet på bakluckan (mer emblem ska bort )
*Monterat sterio o lite ljud !

Tack än en gång Jerry för bilen, och Jimmy för all hjälp o slit!

tror inte jag missat något!!

Så Ja, det har hänt en hel del med bilen, o nästan på bara 3 dagar allt!!
Kan ni mina kära bloggläsare hålla en tumme för min skull ;)

Mer ska det bli gjort på bilen, de lovar ja...!
Men inte innan besiktning




Idag kom skrutt hem =)
Hon va lite ledsen, men gick över sen !
Va till pappa, sen va vi till Mona o grillade =) De va gott !!
Pappas kompis o hans tjej från göteborg är här.. de va trevligt =)

Har annars jobbat hela helgen, vilket har varit super kul =)

Nu blir de snart natta eftersom ja ska jobba imorgon igen ..

Kollade lite bilder som jag lagt upp i bloggen tidigare..
denna är tagen för ca 1½ år sen..
Så stora våra töser har blivit mirre!!
Tyckte denna bild passade..
För innan Linnis gick o ja sig förut sa hon
"Jag vill leka med mirjam och Filippa "
Hehe såå sött!


Hon säger så mycke roliga meningar nu.. Hehe
Och än roligare o få höra vad hon gjort o allt som hon berättar själv=)
Hihi Min lilla tjej  .. eh, nej stora vart de ju nu när jag titta på denna bild !


Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: AK

Varsågod !! =D

2010-07-18 @ 21:59:34
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: mirre

hehe..ja de var ett tag sen..nu har vi stora tjejer. ja vi måste ses nång dag ju..kram

2010-07-19 @ 14:31:02
Postat av: Juicy Couture - Följas via bloglovin? :)

Hej :) Fin blogg allt bra? :))

2010-07-19 @ 15:41:57
URL: http://jcouture.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0