Utkast: Juli 15, 2010

SNACKA OM TJEJBIL =)

Tack ni som gillade bilen!
Här kommer fler bilder på en HELFÄRDIG bil !
Eller nej just de, inte riktigt helfärdig.. Haha för de blir den aldrig ;)

toningen är klar!
Dock inte bakrutan för den är sprucken, så blir inge snyggt då..
¨

En bild inne i bilen fram ifrån, dock är granen borta nu!
Lägg märke till nallen och grodan på sidan av rutan ;)
de är små doft nallar!

Grodan sitter kvar i bilen för det är Mauds groda..
Fick ju bilen av hennes sambo, Maud finns inte kvar hos oss på jorden längre
Men grodan ska alltid få vara med bilen och mig
Hoppas hon ser oss där uppifrån!



740 emblemet är BORTA! glömde dock o fota de
Men nu är det kliniskt där..
ska även bort fler emblem på sidan av bilen!




Alltså, jag strålar av lycka och glädje!
VET NI hur oroligt roligt de är att ha en bil som dessutom är äldre som man verkligen KAN fixa och dona med!
Kanske inte är världens snyggaste och hippaste bil..
men för mig, är den otroligt underbar och en dröm som gått i  uppfyllelse <3

Jerry: TACK TACK TACK !  Finner inga ord!
Jimmy: TACK TACK TACK ! Utan dig Jimmy hade jag aldrig fått bilen färdig..
Och även tack till pappa för han vill vara ägare på bilen ;)
Hur ska jag tacka er 2 grabbar ! Lovar, ni ska med ut på ett åk iaf ;)


Ja ni gott folk ! Nästa vecka om det finns tid, är det besiktning på bilen!
Håll alla era tummar nu ;)  Man vet ju aldrig!!
Just ja, tog premiär turen med bilen runt kvarteret för o testa bromsarna :D

SYSTER: Säger du sådär får du aldrig åka med..
Bäst för dig o skriva en kommentar om hur himla fin bilen är !!!! haha


Älskar min tjej <3 Hoppas hon gillar morsans vrålåk nästa vecka ;)


Kommentarer
Postat av: AK

Härligt att den är färdig !!! =D

2010-07-16 @ 21:36:13
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: Syster

Men jag tror bilen blir riktigt fin när den är klar!

När du fått din stjärna på huven.. Kommer synas när du kommer.

2010-07-16 @ 21:46:36

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0