Möhippa

Ännu en bildbomb !!
Från dagens lilla möhippa !

Bruden =)


Jag, Bruden (Carro) och virre
Bad om hjälp att få kort på oss 3


Jag spelar minigolf!


Virre spelar minigolf !



Carro spelar minigolf !


Virre vart nödig..
Meeen........
Hur kommer mana in genom en dörr egentligen ?! haha



Carro posar .. =)




Vart en tur till skärgårn oxå !


Ja de va våran dag med Carro!
Vi firade henne lite för att hon ska gifta sig den 10 juli !
Så Virre o jag kontaktade varandra så vi gjorde detta tillsammans för Carro..
Jag hade bara planerat med Carro för o bjuda henne på lunch idag..
Så hon fick en chock när jag hade Virre med i bilen oxå, efersom hon vet att Virre o jag inte känner varandra..
 men men, Allt går om man bara vill !
Trevligt hade vi iaf ..=)
De vart lunch på typ thai i kristinehamn, sen minigolf, o sen en tur ut till skärgårn för glass o kaffe =)
Tack brudar för idag =)

Älskar min tjej mest av allt <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0