Linnis =)

Ja vist Erika, hör aqv dig när du kommer upp så tar vi en kaffe eller 2 ;)

Denna vecka har jag Linnis, känns som veckan bara flyger förbi =/
Har jobbat måndag o onsdag, idag o imorgon och söndag!
Är ledig 3 dagar av 17  nu ett tag =)
Men mig för de inge, för jag trivs så attans bra på jobbet!
När man kommer dit, känns de som inget anna existerar
träffar massa olika människor varje dag o kör massa bil!

På lördag ska mamma, linnis o jag åka till Kolsva.
Det komme bli super roligt...
Lite roligt, blir 4e gången IÅR som vi träffar min morbror.
Innan de va de väl sådär ca 10 år sen..

Vad mer ska jag skriva ?
Linnéa är inne i trotts.. Hon trotsar heeela tiden!
Hehe men ack så go hon är för de =)
Igår va Linnéas farmor och farfar barnvakt när jag jobbade,
Idag ska mamma hämta henne från dagis o vara barnvakt!
O pappa va barnvakt i tisdags när jag besikade bilen!
Så glad för de som ställer upp nu och passar Linnéa när jag jobbar o så!
Hade varit väldigt svårt annars när jag jobbar kvällarna o slutar 21..
Synd bara att man missar film mys o så med Linnéa på kvällarna..
 Men men ....

Har lite bilder i telen jag skulle lägga ut, men orkar inte koppla in sladden just nu..
så de får vänta!

Innan jag åker till jobbet idag, ska jag fara förbi aotuexperten o köpa "skrikplattor" till bilen
Då de HÖRS när jag kommer.. haha eller rättare sagt när jag bromsar!
På lördag fm kanske vi ska sätta på vinge på bilen .. Nice =)
Sen måste man fixa på nåt vänster så att de inte läcker in i skuffen, då de inte hjälpte o byta list..
O så ska jag ta bort volvo emblemen som sitter på framskärmarna och i bak!
Den ska bli Clean ;) hehe
Jaja..

Älskar min tjej  mest av all <3<3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0