jaha...

FÖRLÅT !!!!!!
Jag har verkligen inte haft TID o blogga förra veckan och denna !
Har jaft jobb och Linnis o vart ue o åkt !

Bjuder på en bild på mig o skrutt när vi myser =)



I lördags va vi i kolsva hos min morboror hans fru och son
Där va även en till morbror och hans dotter

Här får ni en bild på mina 2 kusiner Albin och Alicia och min lille Linnis i mitten !


Albin va sååå söt när han åkte i min bil!
Innuti va de stylit, men på utsidan va de inte så stylit...
haha så jäkla söt när han sa de, o vad jag skrattade
(Han fick styling från oss då vi pratat styling, Allt är styling ( på skoj)  )  hehe

O ni har väl hört att småbarn är nyfikna ??
Jaa, speciell på hål och stoppa in fingrarna i..
Precis de min tjej gjorde i kolsva...
Utanför en resaturang på staketet, fanns de hål, där stoppar Linnéa in fingret och FASTNAR!!
Jahopp... O hur löser man detta då ?
Jag sprang in till hon som äger restaurangen ( Min kusins mamma)
Och frågar efter matolja, så vi kan få fingret o glida igenom..
De flesta som va på restaurangen kom ut eller va redan ute och tittade
Linnis satt bara där med fingret i hålet. Hon tog de lugnt men förståd ändå att hon satt fast..
Det hjälpte inte direkt med oljan, och man såg fingret började svullna lite, jag fick PANIK !
Vad göra nu då?
Men min morbror Anders hade lugnet i behåll och tryckte in huden på fingret och klämde så hon kom loss..
Pjuuuhhh..
Min älskade lilla flicka, Iof va de Inget allvarligt som hände, men man blir ju skraj...
O vilken mamma blir inte de när barnet sitter helt fast... ??

Och såhär kan man se ut om man ätit kakor med choklad!


Jaja vet inte vad jag ska skriva mer ..
Imorgon ska jag ha visning på lägenheten oxå...

Jobbar tisdag-söndag denna vecka, så de går fort innan jag får hem Linnis, imorgon REDAN fredag..:P
Älskar min tjej <3




Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0