Ut med julen

Nu åker julen för denna vinter hemma hos mig!
Vill inte ha de kvar, bytte gardiner i köket, Ljust blev det ;)

Mamma har pratat med min moster, ganska väldigt snart behöver vi åka upp till dalarna
Jag har lovat mamma o moster att jag följer med upp (sålänge jag inte har skola den dagen)

Skutt sover middag, o mamma är påväg..
ska väl äta wofflor, glass o sylt idag, väldigt onyttigt, men ack så gott!

Ja, vad mer ska jag skriva ?!
Vill ni veta något, fråga gärna ;)
Eller har ni något önskemål om vad jag ska skriva om ?!


Jo kan skriva lite om Linnisen.
Den gröna "bvcboken" Tycker jag det är vääldigt roligt o kolla i
Nästa besök är 2½ år, då ska hon "kunna"
*Tala 3-ordsmeningar
*Hoppa jämnfota
*Peka ut kroppsdelar och veta vad föremål är.

Linnis kan alla de sakerna =)
Hon är så himla duktig mig tjej,
Folk som träffar henne är helt förvånade för hur BRA hon pratar och inte äns är 2 år..
Hon är riktigt duktig, säger 3-4 ordsmeningar..
O mammasussie är så stolt :D
*Skryta måste man få göra*

men just talet tycker jag det är så himla roligt att hon kan prata så mkt som hon kan..

Imorgon eftermiddag efter dagis ska hon vara hos hennes farmor,farfar och pappa några timmar
Dom saknar henne väldigt mycke, och självklart tycker jag att dom ska få ses.
Linnéa pratade med sin farmor i telefon igår, hon vart jätte glad att höra henne röst..
*tror farmor läser min blogg :D*
12 dagar o vara ifrån sin närmsta tycker jag är mycke!
Så imorgon får hon träffa dom, då ska jag passa på o ro om mig själv lite !

Älskar min underbaring så mycke <3


Kommentarer
Postat av: £va

En 3-ordsmening Linnéa kan säga är:

Linnéa orkar inte!

hehe kul det var när hon sa så :)

2010-01-06 @ 14:16:05

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0