Sorry !

Får be så hemslkt mycket om ursäkt förmin grymt dåliga uppdatering IGEN..
men Jag lovar att jag ska bli bättre på det !!

Vad har hänt ?!
Typ sådär inte jätte mycke...:P

Kan ni inte slänga in en kommentar vad ni vill jag ska skriva om ?
ingen som har någon fråga eller så ?!

Jo kan skriva om en sak..
Har funderingar på att flytta från min underbara stora lägenhet...
Väldigt tråkigt faktiskt..
Men jag känner att jag inte kommer att ha riktigt råd med den.
Vist jag har så jag och Linnis skulle klara oss.. Men man vill inte bara klara sig..
Vill ju kunna köpa saker/kläder till min underbara tjej.. skämma bort henne lite..
O sen ha lite nöjen ihop.. De e ju sånt som gör Livet roligare..
inte bara tänka på priset i affären varenda gång man är där..
Jag tänkte inte länge på att flytta innan jag tog saken i hand o ringde till min hyresvärd för o kolla om han hade någon ledig lägenhet, en billigare 3a eller 2a..
Och han hade en 2a som jag kollade på samma dag
Den va helt okej, fina golv, ganska fina tapeter osv.
men det blir ju trångt, väldigt trång från en stor 3a på 76 kvm, till en liten 2a på 51 kvm..
men vad gör man ?!
Linnéa ska självklart få ett eget sovrum, och jag tar vardagsrummet..
Har bott i en 2a på 50 kvm förr, det funkade..
O Linnéas pappa bor i en 2a på 50 kvm..
Så varför skulle inte vi kunna göra de ?!

Japp, det ordnar sig med de.. men nu vet ni vad jag har för framtida planer iaf..
ska ringa hyresvärden till veckan om jag ska ha den eller inte..
o då ska han även se om det kommit in fler lediga lägenheter.
jag vill inte btya hyrevärd heller, jag gillar min, han vill sina hyresgäster väl!

Jaja, nog om de..

Annars rullar livet på, Skolan har nyss börjat igen,
jag har träffat en kille
Linnéa växer så det knakar..
Hon pratar o pratar HELA tiden... Finns inge stopp på henne
*Undra om hon blir som morsin* :D

Älskar Linnis mest av allt  <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej:) Vad kul at hon växer och utvecklas.

Kan kanske berätta om din kille?

2010-01-21 @ 20:51:59

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0