99%

Till 99% har jag bestämt mig för att ta lägenheten jag tittat på..
Anna va med idag o kollade en extra gång, så fick jag se vad hon tyckte..
Hon tyckte den va fräsch o fin o så..
Men vist, den har väl vissa saker man inte tycker om, typ någon tapet.
Men vadå ?! Jag gillar inte alla tapeter där jag bor nu..
På något sett tycker jag det är ett stort steg o flytta helt själv...
För denna lägenhet va ju Stefan med o valde o vi planerade ju ihop..
Men u har jag tagit ett helt eget beslut att lämna denna lägenhet till något annat.
Jag bestämmer helt själv vart jag flyttar..
ja ingen som kan styra.. bara ge tips..!
Så det känns faktiskt riktigt kul...
Men måste planera in hur jag ska möblera i vardagsrummet...
men det tar vi då...

Ska ringa i veckan till KP, OM han fått in någon mer lgh ska jag naturligtvis titta på den oxå..
Jaja, nog om mitt flytt tjat... Sussie är bara nervös..:P

Idag har vi tagit en heldag med Anna..
Stan, hem o sen till Alla för o käka pizza.. *Fredagsmys*
Hennes lille bror va även med..
Kan lägga ut lite bilder typ imorgon eller så..
Har bild från igår när vi va i kristinehamn oxå =)

Linnéa va gnällig hela dagen igår typ..
O i morse vaknade hon kl 6, skrek i 2 timmar tills jag lämnade henne på dagis..
vet inte vad det vart med henne, men när jag hämtade henne sen har hon varit glad hela dan!

Någon Anna skrev en kommentar * tack för den*
Hon ville jag skulle skriva mer om min kille..
men jag tror jag väntar lite faktiskt..
Eller vad vill du veta ?!


Älskar Linnéa   <3

Älskar min underbara tjej <3


Kommentarer
Postat av: erika

vart är det du ska flytta vännen?:) hoppas vi kan ta en kaffe när jag kommer upp.kramar

2010-01-22 @ 21:26:59
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Vsg :)

Tack själv hehe .

Jag minns inte riktigt vart, men jag kikade runt lite i bloggar och så sen så hittade jag hit ehhe :D

vi bor i gbg dudå?

Kram

2010-01-23 @ 10:31:09
URL: http://maanilla.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0