sjuk

igår kom min tjej hem, sjuk...
Jätte hängig, feber ca 39.6, igår va hon uppe i 40..
Hon bara sitter, igår sa hon knappt något alls,
men idag är hon lite piggare o pratar lite mer iaf..
Men nu sover hon middag..
Hon vaknade 6.15 imorse, o fick komma till min säng o sov till 9:45,
sen vaknade hon o spydde i sängen, så ska göra rent lakan, o täckte o sånt..
Tycker synd om henne när hon är så himla hängig..

Nu är hon uppe i 40 igen..
Stefans mamma kommer hit så ska vi få i henne alvedon..
Måste de, hon ligger i sin säng o flåsar o skriker.
Vet inte om hon kan ha sån där feber**** vad det nu heter..
Känns inte som hon kan slappna av riktigt, jag går in o kollar hela tiden, man blir ju så himla orolig..
Stackars min tjej..

Älskar henne <3


Kommentarer
Postat av: erika

tänker på er vännen. kramar i massor

2010-02-05 @ 12:38:01
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0