Glad!

Vissa saker gör att man blir så HAPPY !
Man får bra självförtroende o känner sig behövd!

Min före detta svärmor ringde nyss, o hade pratat med en som hade pratat med min gamla "chef" över boendet jag jobbade på för 2 ÅR SEN..
Han ville jag skulle ringa till honom, så jag gjorde de..
Tro det eller ej så vill dom ha mig tillbaka, bara de att själva chefen över allt måste bestämma,
 han skulle göra allt för att få in mig i sommar ..:D
Han sa ordagrant att jag funkade så himla bra där med de boende,
dom behövde ha in någon som funkar bra med boenderna.. O de gjorde jag..
jag vet att dom haft mycke vikarier o sånt efter mig, men tydligen ingen som funkat så bra som mig..
O jag jobbade där knappt ett år..
Så jag är as nöjd att dom är så himla nöjda över mig så dom till o med ringer utan att jag äns sökt jobb eller nåt o vill ha mig, skulle göra allt för jag skulle få vara där i sommar (öven efter)
Har träffat han "chefen" några ggr sen jag slutade, varje gång undrar han när/om jag kommer tillbaka..

Jobbade ju inom handikapp, o där krävs tålamod o att man är väldigt stark o "kan säga ifrån"
Ja väldigt mycke krävs med att jobba så. men jag tyckte de va roligt i vilket fall..
O ännu roligare när jag VET att det funkade bra när jag va där, men trodde inte de va så himlans bra så att jag till o med är efterlängtad..
Jaja ett jävla tjöt om jobb, men sånt gör en mycke gladare :D
MEN MEN MEN
Det är ju sovande nätter.......
DET fixar jag INTE !!!

Idag har vi annars gjort rätt mkt faktiskt..
I förmiddags va Jossie o Sofie här..
Sen skulle jag till skolan, då kom pappa hit o skulle ta hand om Linnéa, så dom gick till stan och jag tjuvade pappas bil :D
När jag kom till skolan hade jag vist missat när jag va på USÖ att det inte va skola idag..
Så jag åkte o hämtade pappa o Linnis på stan, vi åkte till sheepy (stavning?)
O köpte flyttkartonger till mig då jag flyttar om 2 veckor..
Sen åkte vi till min faster, drack kaffe o snacka skit :D
Sen hem sen gick vi upp till Jossie o tobbe där vi blev bjudna på mat =)
tack för maten o trevligt sällskap !

Tack o adjö för mig idag !!

Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: jossie

va kul att de hörde av sig;) och det var trevligt med erat besök förut det får vi göra om:)

2010-02-17 @ 20:53:38
Postat av: Celina & Julia

Åååh vad roligt :) Hoppas att allt är bra med dig nu efter diverse sjukdomar och sjukhusvistelser. Kram

2010-02-18 @ 12:21:26
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Celina & Julia

Haha, såg nu att du skrivit på min blogg :) Jo det är bra med oss också. Det gick ju väldigt bra eftersom hon ramlade med fötterna först.. Kram

2010-02-18 @ 12:24:40
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Heej heej, det tog lite tid innan ja svara.

Haft en liten paus från bloggen haha, får sånna ryck ibland.

Men men..

Jag är 21 år och min son e 1 år och snart 3 mån.

Hur gammal e du :) ?

Jaha okej karlskoga :)

Hoppas ni får en mysig fredag :)

kram kram

2010-02-19 @ 09:30:31
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: erika

vad kul att dom hörde av sig:)

2010-02-20 @ 13:46:59
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0