avslut

Kan tyvärr se mörkret i denna blogg faktiskt!
har totalt tappat motivation, ork, lust och TID för bloggen..
jag hinner inte äns med datorn!
vad gör jag ?
Jobbar o har praktik, och Linnéa varannan vecka... Räcker det ?
jaa,  ni fattar ?
Jag vet inte vem som får ut mest av att jag tar mig tid och sitta vid datorn ch skriva ett blogg inlägg..
för vems skull? er eller in ?
I början va det för min skull, och för Linnéas skull.. Eftersom jag skriver henne framsteg o så..
men jaja.. jag vet inte vad jag ska skriva. men kan väl skriva lite för skrivandes skull.. för ni är ju fortfarande inne  o läser ser ja ??


Idag kom lite mindre än 3 timmar.. Kommer hon =)  Den tjejen som gör att mitt hjärta slår om o om igen!
den tjejen som gör att jag vill gå upp på morgonen, tjejen som jag bar i min kropp för 3 år sen.. Fattar ni vad fort tiden gå?  Tjejen som jag älskar mest av hela mitt hjärta, Linnéa är hennes namn, lika fint som hon är!

Det är jul snart, jag har köpt julklappar till Linnéa såklart och till mamma, pappa o eva från Linnéa, mig får dom inget av, utan det är ju från mig OCH Linnéa då =)
Min pappa kom hit sist jag hade Linnéa, Linnéa berättade direkt vad som fanns i garderobenm JULKLAPPAR såklart ;)
Men hur visste hon de ? Jag har iiiinte visat henne!

När hon kommer nu kl 16, är hon prickig, hon är prickig ja och de betyder Vattkoppor!!
Hon sa de själv så glatt i telefonen förut =) hehe hon är så underbar min brud!

Just ja, bestiktade min bil i fredags, den gick igenom med blankt papper, Ingen är lyckligare än mig faktiskt!

Jag kan säga att mitt liv är på topp faktiskt!

Jag har underbara vänner, underbar dotter, underbar släkt och familj, jobben rullar på, underbar lägenhet  Ja ni hajjar va ?? jag mår faktiskt sååå himla bra! Jag vill inte ha något minus i mitt liv nu och inte något plus heller!
Men visst! Jag HAR svackor, jag har kvällar då inte allt är på topp, MEN jag reser mig alltid lika fort som jag la mig ner!  Just ja, kanske därför jag inte bloggar? för jag mår Såååå bra!!! ?!
Jag har "sambo" eller nåt  ! Men min bäste vän, J övernattar hos mig nu mer, eftersom han börjat med lokalen, där jag även har praktik, så sover han oftast här, eftersom det är tidiga mornar och sena kvällar han jobbar...Såå, vad gör man inte för sin vän ?


Äähh., babbel babbel babbel .. Skit samma!
Tack för mig i detta skumma inlägg!!!! Vi kan ses på återseenade kanske ??

Älskar min tjej, längtar ihjäl mig just nu <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm jag sover inte hos dig vad jag vet haha

2010-12-05 @ 19:49:29

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0