Stockholm!

Tack Carina :) Svarar i bloggen då du inte har någon!
Det är bra med mig och med Linnis:)
Hoppas allt är bra med dig oxå nu ??

Btw!
Jag längtar så grymt mycke till Stockholm nu...
Men finns lixsom ingen helg som passar in på länge..
September möjligtvis, men då ska jag ju flytta..
Jaja, vi får se, någon helg ska man allt kunna klämma in, tänkte faktiskt åka iväg utan Linnéa och se utelivet lite mer där för en gångs skull..=)

Idag vaknade jag i TID, de ni ;)  Men imorgon ska jag jobba igen, då vaknar jag definitivt i tid !Skönt faktiskt..


Förästen!! Ingen som har en barnvagn o sälja ?
Vill ha en mindre sulky till tjejen nu, men helst 4 stabila hjul..
Hennes rosa har tyvärr gått sönder, dock samma dag som jag pratade om att byta!
Såå det är lite bråttom med vagn nu !!

Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Jo, det är jätte BRA! Alla tycker jag är lite fjantig bara, har gått och blivit tokkär, men det får jag berätta mer om när vi ses. Hoppas du får något jobb snart. Ta hand om Er kram

2010-08-27 @ 14:43:50

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0