Söndag!

Jahopp, Idag är det söndag = början på mammavecka=)!
Men jag jobbade i helgen/ikväll
Så Stefan o jag besätmde att de är bättre hon får vara där till imorgon istället, då jag ändå inte kan möta upp henne när jag jobbar, och inte hinner träffa henne söndagen, och dessutom behöver någon som tar emot henne!
Självklart gör mina föräldrar det medn öppna armar, men jag hoppas på att få jobb under kommande vecka, så då får dom ju hellre ta henne då om jag jobbar kväll!

har jobbat delad tur båede lördag o söndag, sovit hos mamma sen i torsdags eftersom jag jobbade fredag morgon oxå.. Lika bra o bostätta sig i degerfors under jobb helgen! Spec om man slutar 21 o börjar 7 nästa morgon!
Har även då under de lediga timmarna passat på att träffa kompisar som bor i degerfors =)

I fredags va jag o Carro till örebro, blev något fattigare..
men vad gör de ?
köpte inte så jätte mycke, de dyraste va dock en ny barnvagn till Linnis!

Har även funderingar på att sälja min soffa inför flytten och köpa mig en ny!

När jag flyttar sen kommer soffan vara för stor för vardagsrummet, vilket är tråkigt, men den är stor har bara haft den i 2 år oxå...=(
Har nästan aldrig så mkt gäster så den används så flitigt, o skulle jag ha gäster så kan jag gärna ta en köksstol eller pall o sätta ner röva på! Det trivs jag bäst med ;) Haha
Så ser den ut om nu någon skulle vara intresserad ;)
Detta är mitt gamla vardagsrum, den gjorde sig Perfekt där inne för de va STORT !
Men men!

Har väl inte sådär mycket mer o skriva som intresserar er ... Inte mig heller för den delen!
Imorgon är det mys som gäller så fort Linnis kommer hit !
Då ska hon få berätta om i lördags då de va i stockholm och firade Julia som blev 1 år!
Linnéa är så duktig på att berätta saker som hon gjort o varit med om eller sett!
Så himla roligt när hon själv kan berätta..  Då kommer det verkligen från hjärtat!
Längtar så mycke efter henne!
Älskar henne mest av allt <3 Finns ingen som är så underbar som hon är..
Min underbara dotter, min ängel!

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Vad ska du ha för soffan? :)

2010-09-05 @ 21:15:45
URL: http://beecka.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0