Sjukling

Yes ! I mitt hushåll har jag min sjuka dotter ..=(
Stackars skrutt hon har feber, hostar o är snorig!
Hon sover oroligt, har varit inne till henne några gånger ikväll för hon vaknar!
Undra hur denna natt blir ?!
Blir iaf o ringa dagis imorgon bitti o meddela att hon inte kommer imorgon!
Får se hur det blir resten av dagarna o framför allt hur hon är när hon är vaken!
Enda possitiva när hon är sjuk att hon är grymt gosig = TV mys, gärna i mitt knä eller liggandes på soffan o hålla om + lite godis kanske

Jobb ev på torsdag, svarade för sent på sms eftersom vi sov då..
men hade någon annan blivit tilldelad passet så hade jag ju fått mess
återstår o se imorgon bittti om jag får de eller inte ! Håller tummarna !
Vill inget hellre än att jobba jobba jobba nu !

Nu ska jag nog ta natten min kära läsare !
Godnatt på er o dröm sött =)

Älskar min tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0