Nya blogg =)

Vad tycker ni om "nya" bloggen ?
Skriv gärna en kommentar !

Tack Celina för hjälpen!!
Kan tyvärr inte länka till hennes blogg då hon har lösen..!
Jag är super nöjd, Speciellt med headern! Så himla sött !!

Skriver nog mer imorgon !
Kan säga jag har haft rätt dött idag..
Gick upp på tok för sent! haha men vad gör man inte när man ändå är ledig och inget planerat..
Samma imorgon, ledig och inget planerat... Vad gör man?
Idag har jag iaf ränt runt o fått lite kaffe/te här o var ;) haha..

Saknar självklart min tjej med <3 
Fattar ni vad himla tråkigt de är när hon inte är hemma, speciellt då jag är ledig..
Finns lixsom inget man kan fördriva tiden med .. Städ? Men va roligt är de då på en skala 1-10 ?


Älskar min Linnéa mest av allt <3



Kommentarer
Postat av: Carina

JÄTTE FIN Sussie, hoppas allt är bra med dig? Ses kanske snart om du kommer på besök, är ju fem min promenad till mig från Celina. Ta hand om dig och skruttan. Kram

2010-08-26 @ 07:40:51
Postat av: Syster

Blev snyggt det där!

Gulligt med "överskriften" med bilder o de..

2010-08-26 @ 14:04:11
Postat av: erika

den vart jätte fin:) Hoppas allt e bra med er:) kramar

2010-08-26 @ 14:18:10
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0