MC brud ;)

Bara för att ni mina kära läsare är så bra på att kommentera *Not*
Celina är bäst ;)


Vart ett par timmar hos Faster ritva med ;)
Där Linnéa så klart testade alla 3 stora Harley-Davidsson..=)
Min cooling !!







Linnis va på dagis i förmiddags!
kan säga att jag föredrog sängen istället för städning när hon va där..
haha trött som man är!

Kommer nog med en uppdate imorgon igen o bilder!
Då vi ska till degerfors på gårdsfest (Pe
nsionärsfest)

Och marknad, Linnis ska få åka karusell som min pappa ville bjuda henne på!
Det tycker hon nog är roligt!!


Drog precis ut sladden från telen till mobilen med
Kan säga redan nu att här blir de inga bilder =(
En pigg satt kvar i telefon från sladden!!
Skit kvalité ...:P
Får se om jag finner någon annan lösning!
Suck !!!
Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: Jimmy

De va ju knappt svar på denna heller ju ;)

2010-08-20 @ 19:22:53
URL: http://fashionofbucher.blogg.se/
Postat av: Celina

Yeeeeeey,jaag är bäst :D

2010-08-20 @ 20:37:36
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken tuff motorcykeltjej! :)

2010-08-20 @ 21:31:28
Postat av: AK

Klart hon måste testa alla !! =D

2010-08-21 @ 09:31:57

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0