vet inte

Jag vet inte vart jag ska börja, O inte vart jag ska sluta !

har sovit 2 timmar inatt pga dödsfall...
Jag va med och fick dödsbeskedet på akuten och fick se h*n en gång...
En väldigt "ung" människa .. Ca 50 år..
Att livet kan vända så himla snabbt..
 Det är helt ofattbart, utan förvarning, utan nåt...

Fick lämna Linnis till Stefan idag istället för imorgon..
Jag är helt slut.... Gäspar o gäspar..
Ska sitta här en stund o lugn o ro, sen ska jag bege mig till sängen...

Nu är det mycket som far i tankarna..
dels Mycket om de jag skrivit tidigare som ni inte får veta
o nu detta......

Älskar min tjej..
Förlåt gumman att du fick åka idag istället för imorgon till din pappa
Men det gör nog inte dig så mycket ändå, du kommer snart till mammi igen
Just nu är jag bara FÖR trött!!




Kommentarer
Postat av: Celina

Hej vännen! Jag förstår det. Ibland kan det vara skönt att komma bort också. Du är välkommen då du kan. Hör av dig om det är något :) Kram

2010-04-19 @ 08:03:28
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Celina

Man kan få en enkel biljett för under 200 kronor. (Sista minuten). Det vore så roligt, kram!

2010-04-19 @ 14:51:30

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0