Örebro..

Sitter i örebro hos min karl, lyssnar på musik och så har han mekat bil.. Va till hans mamma o käkade gott oxå! Jag testar bara o uppdatera från mobilen. Tror det funkar.. Men kan ju inte göra snyggare rader o så.. Ska försöka lägga ut en bild på mig och lill skruttan sen i söndags när hon o jag tog premiärturen på gungan:-) hon tyckte det va roligt, först sparkade vi boll på skolan, det låg en boll där så vi lånade den! Linnéa är även duktig på att räkna, hon räknar till 9,ibland missar hon någon siffra o så.. Oftast räknar hon till 5.. Hehe hon är så söt min lille tjej! Jaja, nu har ni fått en liten mobiluppdate;-) kom på att det är ju ett sätt att hålla bloggen igång även om jag inte sitter vid datorn! Älskar min tjej<3 och kille förstås <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0