BILDER !!!

hej o hå!
Nu får det lov att bli ett inlägg med BILDER !!!

Ledsen att jag inte gjort det tidigare !
Men nu får det bli mer av det..
Har varken haft tid o lust till det!

På måndag blir det en tripp till örebro för mig och jossie !
Hoppas att saker o ting blir rätt..
Det finns folk till precis ALLT!
Fattar inte hur en människa äns KAN !!!

Linnéa på tivolit fick en klubba och tillhörande brillor!



Bästa kompisarna!
Filippa och Linnéa!
Även bästa ovännerna !!





Linnéa är pippi långstrump!
Det är Linnéas nya frilla, 2 flärot o helst 4 spännen..


Linnéa utanför dagis i sin nya "minnelmannen" (spindelmannen)
Keps, hon tycker väldigt mycke om spindelmannen, därav köpte jag denna keps till henne !
O hon är SÅ glad över den =)


Oj tänker ni nu, spindelmannen till en flicka !!
Ja, men när vi va på tivolit sist, letade jag efter en hello Kitty ballong, men hon fick syn på spindelmannen o hellre ville ha en sån ballong, självklart får hon det om hon vill ha det istället!
Bara gör hon är tjej behöver inte allt vara så Sött o rosa hela tiden!
Nu ahr Linnéa faktiskt en egen vilja, och lite vill man ju att hon ska få välja tycker jag då..!

Idag när jag va i skolan o på ett annat ställe så va Jossie barnakt !
TACK Jossie för att du finns och ställer upp på mig och Linnéa som du gör (även Tobbe)
( Som linnéa förklarade när vi hem hem från anne nu ikväll att Tobbe är hemma ) haha
NI är GULD !!!



Älskar min Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: mirre

Hehe ja de kan allt bråka me=) men de e så goa tillsammans=)

2010-04-27 @ 21:02:51
Postat av: erika

vilka fina bilder:)Hoppas det går bra på måndag, tänker på dig.kramar

2010-04-28 @ 11:26:42
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: jag

hej hopp vilken tuffing hon är;P japp vist är det tur att ni har mig/oss hahaha

2010-04-30 @ 12:01:41

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0