SUCK!

vet inte vad jag ska skriva!
Skrutt är på dagis, idag gick de jätte bra o lämna henne, hon gick iväg till dockorna så glatt =)
Kanske för att hon ville ha med en docka hemifrån o då vart hon plutt på sin mamma !
Hehe

Sitter och dricker en kopp kaffe, söker efter info som ja ska spara för att sedan nötaa lite på när jag kommer hem från skolan då datorn o jag förflyttar oss in till köket, UTAN BREDBAND!!
Finns det ingen duktig själ där ute som kan ta inn trådlöst bredband!!
är iaf konstaterat att det är datorn som inte hittar någon router att koppla upp till trådlöst internet, bara lokalt!!
Trååååk

Men men, det fixar sig nog, är ju inte sådär jätte bråttom heller..

Får väl se vad dagen har att bjuda på, Kanske ska träffa Carro en sväng sen när jag hämtat Linnis o så från dagis !!

Älskar Linnéa mest av allt
Ikäll lägger jag nog ut lite bilder på bloggen, blir så himla tomt utan !!


Kommentarer
Postat av: Syster

Vårat trådlösa funkade inte heller.. vi har köpt ett nytt, men ändå så hittade inte datorn på det =/

2009-09-08 @ 09:18:47

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0