Rubrik lös

dåligt uppdaterad blogg
Men är glad att mina underbara läsare håller sig fast ändå =)
Fick ju hem Linnéa redan igår !
Eftersom han fick ta henne redan förra lördagen !!
Så hämtade henne o åkte ut i skogen några timmar
Heeelt underbart o sitta därute med min goa släckt *Love*
Funderar om de åker ut om 2 veckor följer jag nog med ut o fångar upp lite fisk !

Mycke gjort idag, inget nyttigt
Imorse kom filippa och mirjam på fruksot besök =)
Barnen lekte runt som vanligt, o så åt vi lunch ihop..

När dom åkt så somnade Linnis rätt fort !
När skrutt vaknat åkte vi till Degerfors, Till J och mamma

har pappas bil, Hos J tvättade jag ju bilen =) Hmm
det är nog rätt kul o tvätta bilar ! Haha Iaf hålla i slangen ;)

Har inget vettigt o skriva,
kan jag väl passa på o skryta lite ;) Haha
Att jag kört denna fin fina biil =)

Lite reklam !!



På bilden syns ju bara en liten del av fina bilen, har tyvärr ingen bättre bild =P
Eller jo, hittade visst en till =P

Så läcker.
 
Jaa det kan man ju skriva om i brist på annat .. hehe


Så underbart att ha hemma min tjej igen =)
Imorgon ska vi till öppna förskolan o sen till degerfors till pappa.
Hämta min cykel som jag lämnade in i fredags =)

Jaha, va ska man mer skriva då??

Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: jimmy

tack blir glad över att du tycker eller rättare sagt skriver att hon är underbar min bil(A)

2009-09-20 @ 19:47:01

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0