Mår bra!

Känner mig dock lite tung fortfarande...

Dagen har vart full fart, va på skolan för samtal med läraren.
Med Mirre o kolla på lgh.. Wiihoo gumman, vi kanske blir grannar =D
Till faster i hämta Jesper =)  Ville ha lite sällskap i vecka när jag är själv
O en hund sviker ju aldrig !
Älskar Jesper och Chelsea

sen hem med Josefine, sen kom Mirre,
så vi har suttit här och pluggat lite, skrattat och pratat Hmmm..
*Tjejsnack*
Tack för en trevlig kväll =)

Nu nu har dom gått, följde med ut och rastade Jesper,
O snart ska vi gå o lägga oss, för imorgon är det skola igen =)

Älskar och saknar min underbara tös <3
Pratade med henne förut (som alltid varje dag när jag inte har henne)
Sa till henne att säga åt sin pappa o bjuda hem mig så jag får se hennes rum där =)
Men tror inte han hörde, så de blir nog inge med de..
Hmm; han kanske läser min blogg ? haha Vem vet ;)
Neeej, tror inte han bjur hem mig än på ett tag iaf..
 men det märks, annars får de väl bli som "vanligt" när han har henne att dom kommer hit onsdag eller torsdag !
jaja, Huvudsaken är att jag får träffa henne minst 1 gång..


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0