Linnéa på besök

Yes Nu har skrutt vart på besök en halv timme!
Veckans bästa halvtimme =)

Stefan lämnade henne vid dörren, och gick, kom efter 30 minuter o hämtade henne!

Han tycker inte att vi ska träffa Linnéa när hon är hos den andre föräldern
Han tror inte hon mår bra av de ?
Vadå, skulle hon må dåligt av att träffa sina föräldrar?

Jag får inte komma hem till honom och se hennes rum,
Föreslog att jag kunde komma till dom när de e hans veckor och han hit när det är mina veckor
Men tydligen får jag inte komma in där, ett snabbt nej på en gång..
Varför ?
frågade om han hade en bra andledning till att jag inte får komma dit?
"det är bara så" sa han
Jaja, får väl acceptera det då...
Men då behöver inte han komma hit heller !

Ush vad jobbigt att hon åkte igen, vill ha henne kvar hos mig

Älskar  min underbara tös <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0