Wow

En uppdatering med bilder !!!!



Wow här blir det ändrade planer rätt snabbt !
Igår vart inte kvällen alls lugn som planerad !
Blev vist en överraskningsfest för min del !
Hade sjukt roligt,
dans, musik, dricka och trevligt folk
!
Tack  !!

En uppdatering i bloggen med bilder från lördagen !
dom läckte ut på Fb så jag knyckte dom ;)  Hihi

Gina, Jag och Ina dansar nåt finskt .. UPP med benen i luften !
Riktigt jobbigt blev de !!


Kan inte ladda upp en sista bild =( :S

Inge ovanligt o se Sussie på dansgolvet efter någon cider och bra musik.
Ähh kan dansa utan cider oxå !
Fast mycke bål blev de.. *MUMMS*


Nu har skrutt åkt hem till sin pappa igen. !
Saknar henne redan så mycke,
men eftersom jag har praktik så kommer veckan gå rätt fort ändå !!

Skriver nog mer någon annan dag !

Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0