Saknar

Saknar min lilla skrutt jätte mycke !
fast imorgon är det redan torsdag och det betyder att det är snart söndag och då kommer hon ju hem till mig igen =)
fick bild på henne igår av Stefan, hon va såå fin ! Han hade klätt upp henne för fotografering på dagiset,
kan lägga in bild någon annan dag =)

Praktiken går det bra på oxå !
Är jätte kul faktiskt!
har tagit venpunktion, massa EKG, blodtryck, kallar in patienter till rummen och tar hand om massa papper, skriver in patienter osv, ja man får göra en hel del.
Idag när jag tog blodprov så misslyckades jag dock, men det gjorde även min handledare som stack efter mig
Och det är sånt som händer, på 3:e försöket gick det !
 Ibland kanske man kan få sticka hur många gåner som helst, o man måste väl misslyckas oxå ?! 




Saknar <3

Får väl se när jag uppdaterar nästa gång och vad helgen har o bjuda på..
Kanske tar en cider eller nåt gott o smuttar på.
Ingen som vet nå roligt galej ?!
Eller så blir det väl som "vanligt" att man hamnar i Jimmy garage,
Iaf en dag ska ja väl kunna leka slav, men då är de ju bara hoppas på att han bjuder på FIN middag och en stor shot :D ! eller vad tycker ni ;)
Jaaa, jimmy vet vad jag skriver nu !!!  :P

ha de gott !!

Älskar min underbara flicka mest av allt ! O saknar henne så mycket,
 Speciellt nu på kvällarna när tiden mest står stilla !!




Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha Jimmy med sina shots alltså:P Ja det tycker jag allt han kan göra, bjuda dig på en 3-rätters;)

Vad roligt att höra, att det går bra på praktiken. Shit du få göra mycket saker där ju:)

2009-10-15 @ 16:13:51
URL: http://missjozie.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hehe ja:P

Jo det är helt okey med mig. Erik mår bra:)

Läste att Stefan börja tänka om, det är ju verkligen skönt för både Linnéa och er:)

2009-10-15 @ 19:51:27
URL: http://missjozie.blogg.se/
Postat av: erika

vad skönt att höra, jo tack bra här också saknar alla uppe i karlskoga bara.

jag kommer upp nästa månad mellan den 18-22 november:)kram kram

2009-10-15 @ 22:26:24
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för kaffestunden idag. Synd att du inte kunde stanna längre.

Hoppas ni får kul ikväll Du o Jimmy o GROGGARNA ;)

2009-10-16 @ 17:13:34
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0