hej

Hej min kära läsare =)

får be så mycket om ursäkt för min grymt dåliga uppdatering !

Men här kommer en förklaring i vad jag gjort i bilder !

har hjälp mister Jimmy o byggt garage eller eller vad man nu ska kalla de.

De va ju inte lite jobb o få upp alla trädplankor som dessutom skulle vara dubbelt så plasten skulle få sitta kvar,
Mäta, såga, skruva, o mäta fel o skratta o skratta ännu mer =)



På bild syns Jimmy och hans underbara cab, som inte längre går o köra för den har han plockat isär
och självklart garaget!
garagets sidor är så gott som klara, inte riktigt !


Ina försöker visa hur man klipper isär hålband, fast Jimmy visat mig 1000 ggr.
Men kan ingen visa vart mina muskler sitter isället ? haha
jag är sååååå klen,  så jag gav upp de där hålbandet..



Sussie in aktion med en skrudragare och snickarbälte på mig som jag vägde nästan 64 kg med..
O kan säga att annars väger jag under 60 kg.



Jaa, de va ju min helg o halva vecka typ !
tack Ina och Jimmy för en jätte trevlig och rolig helg, med skratt, bygg och flams :D

har haft fullt upp i veckan, så därför jag inte bloggat, tiden har gått fort !
har pratat med Linnéa varje dag, men inte träffat henne alls =( =(
första gången jag inte träffa henne på hela veckan
Jätte jobbigt !
Men eftersom jag inte orkar bråka med Stefan så frågade jag inte heller,
o jag vill ju inte att hon kommer hit för nalle inte finns hemma, hon blir så ledsen då..
så bättre han bjuder hem mig, men de lär väl inte inträffa !

Men idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är det en Linnéa dag =)
Wiiohhooo.. Linnis kommer hem idag
Ska hämta henne vid 15 typ !!
1 timme tidigare ! =)




Älskar denna otroligt vacka underbara flicka !!
mamms älskling <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0