En tripp!

Japp, den 23-25 okotober beger  jag och Linnéa oss  på en tripp !!

har köpt en ny telefon oxå, pappa ska köpa min gamla, för 500 + bensinen !!

Wiii vad jag längtar efter min nya telefon :D
En rosa med bra kamera i !

Jaa, de va lite uppdatering från min sida
Ska snart hämta skrutt på dagis, sen ska vi leka hon o jag!
Sen kommer mamma o ska vara barnvakt, för jag ska på föräldramöte på dagis!
OJ, JAG ska gå på föräldramöte.. Vad "vuxen" jag blev då
hehe, skumt !!

Älskar min underbara tös !!
Hon är mitt ALLT <3


Kommentarer
Postat av: Celina

Roligt :)

2009-10-07 @ 14:42:30
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: jimmy

tråkigt att du inte är hemma hos mej söto ;)

2009-10-07 @ 21:33:38

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0