Skriva om dagen!

Vad har man o skriva om dagen ?!

Snö.. Gillar inte snö sådär mycke, men de e mysigt och väldigt fint!
Om det får ligga kvar på backen vill säga!
Är väldigt glad att jag fick låna pappas bil nu, för när jag kom ut från lasarettet förut så snöade det..
inge najs o cykla då inte !!¨

Satt på en föreläsning i 4 timmar om nutrition idag oxå.. Lite intressant va de, fick smaka på olika näringsdrycker.. Stackars patienter som får dricka dom 1 Va inge goda alls !

Har hälsat på Jorma på lasarettet som ligger inne
va där strax innan lunch o sa hej, han blev riktigt överraskad !
Sen när jag slutade, för vi slutade lite tidigare, då va även mamma där..
mamma kände inte äns igen mig, gör jag gick ju i "uniformen" så mamma trodde det va en sköterska som kom och ville prata med Jorma, så hon hälsade bara hej typ, men sen såg hon att de va jag, då vart hon riktigt överaskad o sa att hon inte kände igen mig.. haha

Sen eftermiddagen va jag med Linnis, badade och åt mat..
Sen kom Anna förbi på en kopp kaffe 

O nu blir det sängen för min del !!
GODNATT

Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0