Saknar !!

Saknar min Flicka hur mycket som helst !
Speciellt när man bara är hemma helt ensam, då blir saknaden så stor..
Även om hon sover på kvällen så finns hon ävewn hos mig då det är mina veckor..
Jag kan gå och titta på henne hur mycket jag vill !
Men inte denna vecka inte !!  =(

Längtar till desember,
då jag får julpynta och göra fint här hemma, Helt som jag vill ha de själv
tända massa ljus och bara ha myspys !
Tänkte inte ta upp en julgran iår, då jag inte kommer ha Linnéa under jul
Men har pratat med Stefan, och kommit någelunda överäns (inte osams )
Om att jag ska få låna henne då jag ska iväg till min släckt, dit tomten kommer!
Hoppas att det blir så, skulle vara roligt o se hur hon reagerar iår, om hon är lika rädd iås som förra ! haha


 
Är lite sådär tankspridd ikväll, funderar på att dissa datorn och telen en stund,
 bara lägga mig ett varmt bad där vattnet nästan kokar, och man blir varm inifrån o ut ...

Jag tycker väldigt mycket om mina vänner som alltid finns där!
( NEJ, jag mår inte dåligt nu )
Väldigt skönt är det att ha Josefine så nära en,
 med henne kan man verkligen prata om allt och inget !
Så glad att vi fått så bra kontakt med varandra !
O på lördag blir det lite galej hos henne =)
Va till Faster T igår och hämtade 3  Hmmm,.. NAMN, Gin !! =)
Lite gott o bytas av med, inte bara så gott o dricka bara cider typ !!

Vet inte vad jag ska skriva,
Skulle kunna skriva en hel novel just nu, men ingen som orkar angagera sig i o läsa den .. haha
är lite oroad för en hund i släckten som inte är bra just nu!
Vill att hon ska må bra, 
dom 2 hundarna i släckten betyder så mycket för mig =)

nepp, nu ska jag göra något annat !

Älskar min underbara tjej !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men oj hoppas hunden mår bättre snart då!

Hoppas verkligen du känner att du kan prata me mig också.

2009-11-12 @ 09:16:27

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0