Så vad har hänt ?!

Faktiskt ingenting alls denna vecka!
Varit i skolan en del, sen mesta dels varit hemma och tagit det väldigt lugnt!
Satt upp julgardiner i köket och en julduk,
men ska fösöka få det lite bättre, Kanske ska fixa klart allt idag ?!
medans jag ändå är igång med tvätten o så..
Igår städade jag lite hemma, ska väl fortsätta om lusten och orken faller sig på!

Imorgon åker Jag, Mamma, Eva och min moster till min morfar i Dalarna
Va typ 7 år sen jag träffade honom, så det ska bli riktigt roligt!
öven fast jag inte känner han så är han ju mitt kött o blod typ!

Sen OM jag hinner hem i tid ska jag ev till Marie och Andreas en sväng !

Denna vecka har varit jobbig utan min tjej, det värsta är ju att jag "hör" henne på kvällen,
precis som om hon är hemma, ligger och gnyr o pratar i sin säng..
vill gå in o titta, men stannar upp lika fort då jag kommer på att hon inte är hemma!
Lite mysko ! 

jahopp, nepp, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer
fråga om ni vill :P


Älskar och saknar min tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0