öppna

Imorse efter Linnéa hade badat åkte vi till öppna förskolan
Tomt va de där ...
Men Linnéa hade roligt ändå, blir ju lite andra leksaker än hemma!
När jag för en gång skull åker dit o har bil, finns det inte en människa där mer än dom som "jobbar" där..
Alla andra va tydligen på stan för fotografering.. hehe
Men men, va där i drygt en timme..

Kollade bland annat på fiskarna!




Sådär simmar fiskarna

Vill ha ett akvarium faktiskt, men vet inte om jag har tid, lust o ork för de !
de e ju faktiskt inte bara...
 O så skulle jag kanske tröttna fort på de, Linnéa oxå!

När vi kom hem från öppna kom Anna hit på kaffe o lunch!
Linnéa sov middagn, o sen har vi bara myst o busat jag och Linnéa!

Snart blir det plugg !

Älskar min tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0