önskemål

.....om att jag ska blogga mer och lägga upp bilder !!
Tyvärr idag får de duga med text !

har vart på röntgen idag på praktik.. roligare har jag haft i livet !
Men de va rätt intressant där oxå !

Funderar på o söka upp vårdcentralen igen för min acne...
Visserligen är det något jag fått lära mig leva med, men har nu på senaste dagarna tänkt mer på de.
 va ganska OK ett tag..
 vårdcentralen  kan inte ge mig samma hjälp som lasarettet kan där jag gått förut,
men eftersom jag är utremiterad därifrån måste det skickas remiss från VC.. Suck

Idag har Josefine, tobbe och mamma vart här..
Gjorde pannkakor tillsammans :D 1*3 satser.. haha
Mirre och Filippa kom även förbi =)

igår hade jag och Linnéa en hemmamys eftermiddag helt ensamma
det va underbart ! tror det blir så imorgon oxå =)


Kanske ska nämna att jag hämtat pappas bil idag igen :D hihi
Men det hotas ju att komma oväder i veckan, så vi får väl se..
På fredag tänkte vi göra ett nytt försök på en tripp om vädret tillåter !!
Och så blir det inte lika stressigt på morgonen och cykla iväg till dagis och sen lasarettet !

Älskar min underbara mysiga tjej <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kul att du få testa på så mycket saker i din praktik:)

2009-11-04 @ 12:00:28
URL: http://missjozie.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0