Katastrof...

Började och skulle göra klart inför Julen här hemma..
Men tappade lusten då strykjärnet åkte i backen o gick isär i sådär 53 bitar...
Nej inte riktigt men nästan, kändes så..

Så nu är det katastof här hemma, och har INGEN lust att göra klart..
Nog för att jag stukit klart gardinerna, men är ju fortfarande några dukar kvar..
de va just de att det blev extrajobb o plocka upp det där förbannade strykjärnet !
DÄR va det jobbiga i att fortsätta med allt..
+ att ett strukjärn kostar massa onödiga pengar ..
För mig som hatar o stryka !!


Jaja, lite om min juluppdatering !!
 


Kommentarer
Postat av: erika

ush låter inge kul du:(Hoppas dagen blir bättre och att du får en super helg uppe i dalarna(läste på facebook att du skulle dit) Vi får ses när jag kommer "hem" igen på en kopp kaffe tycker jag:) kramar

2009-11-27 @ 16:08:16
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0