Dagen !

Min dag har vart bra och trevlig!
På morgonen gick vi till ica och köpte frukost vid 8
kokade ägg och åt äggmacka med yoghurt !

Sen mös och busade vi på förmiddagen till typ 11, då kom min kusin och hennes dotter
Fikade och barnen lekte för att sedan den ena skulle bli surare än den andre !
Sen gick vi till min faster som bor på skogsrundan,
barnen somnade i vagnen och sov utomhus =)

Sen hem efter några timmar, och efter ytterligare någon timme kom Jossie o sen tobbe efter =)
Alltid lika trevligt och umgås !!

O nu är det kvällen, blir en dusch för mig, ooch sen kolla TV
Jaaa, ni såg rätt, KOLLA TV !
Inte ofta Sussie kollar tv helt ensam :P

Igår när Linnis lagt sig, somnade hon ytterligare en gång utan blöja!
TUR att jag alltid kollar till henne 100 ggr minst på kvällen typ =)
så det inte händer olyckor i sängen !
andra gången hon somnar nakenfis, Utan olycka =)

Hon är så söt min underbara flicka

Älskar henne mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: Celina

Oj då, vilken duktig tjej!

2009-11-16 @ 21:09:00
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0