bilder

Älskar denna diskdam!

idag har det varit massa bus !
Sång och lek,
Jag sjönd för Linnéa, sen frågade jag vad ska vi sjunga nu
Linnéa tänkte efter o eeehhh, eeehh står hon när hon tänker, verkligen funderar
O sen säger hon typ apa, eller katt..
bara sjunga o se glad ut då =)
O när jag sjunger björnen
sover skriker hon bara neeeej och blir arg och ledsen på mig för hon inte vill att jag ska sjunga den.. hehe

Anna har vart här en sväng, sen kom mamma och Jorma !
Oj vad Linnéa tycker om "oma"

Hehe !
Soft TV tittar stil har hon ju oxå =)



Dom sa idag på dagis att Linnéa är väldigt rolig och helt fantastisk !
Att hon pratar som bara den och HÄRMAR!
Kul att höra att dagis personalen gillar henne!

Snart är det Lucia på dagis oxå!
Det är Stefans vecka då, men jag ska gå o kolla ändå självklart, ska fråga honom om vi ska köpa en klänning och glitter ihop till henne..! så hon är lite utsmyckad !

Wow, helt ärligt,
 sitter med Stefan på msn o bara skrattar nu !!
pratade i 20 minuter !
Va riktigt trevlig, vi berättade lite om hur Linnéa är och gör för roligheter för varandra !
och lite allmänt, mer behöver ni inte veta !
Äntligen !!  Vårat Längsta samtal sen han flyttade !
Känns grymt skönt att kunna prata med varandra !
Ja mena, vi har ju varit bästa vänner förr,  
vill kunna prata med varandra som vänner iaf!
Jag har inget agg mot honom eller nåt sånt,
tror separationen fick oss alla 3 att må så himla mycke bättre !
Hoppas att han tycker och tänker samma

Älskar min tjej


Kommentarer
Postat av: Sessan

hon är ju så himla söt, hoppas allt är bra med dig!

Bor du i kga ? :)

kraamis

2009-11-18 @ 22:05:24
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0