Praktik!

Jaa. som ni vet så började jag ju på praktik i måndags på nickkällan!
Det är kul o jobba. jag VILL jobba..
Men då menar jag JOBBA oxå. där man får pengar.. Just nu får jag 134 kr/dag
Hur kul e de ?!?!
Men jag känner ju ändå att man gör något nytta ( går hack i häl )
O så är dte ju tråkigt att man får så lite tid över för Linnéa och hemmet..
eftersom hon sover när jag går ( eller precis vaknat) så blir det ju inte att man ses på morgonen. sen är vi hemma vid 16, då har vi typ bara 3 timmar och umgås. det tycker jag är på tok lite... 
Men de e väl så livet är..

Annars idag så åt v FÄRSK potatis..
hur gott är inte de då?! Mumms.. ska steka de som blev kvar till imorgon !!!!
O köttbullar och hemmagjord brunsås ( äter dock bara hemmagjord)

Jaa händer väl inte så mkt mer faktiskt just nu..
På lördag ska vi ut o FISKA.. Guuud så roligt
Dock ska vi inte ha med Linnéa, för vi har tänkt o ta en hel dag ute ( morgon till kväll) och bara koppla av efter min första RIKTIGA arbetsvecka på 1½ år..
Ojjj. tänk att jag " gått hemma" så länge...
jaja.. jobbade ju på posten. men det var ju bara 4 timmar på eftermiddagen..
Nu är det ju 8½ timme om dagen, känns lite..
Linnéa får följa med till sommaren istället =). det skulle hon nog tycka vore gör skoj =)
Skalära henne att ormar är JÄTTE FARLIGA.. för det tycker jag .. uhääää

Vaaad jag ÄLSKAR Linnéa. så skönt att få sakna henne på dagarna nu. men så UNDERBART och ha henne hemma..
Går inte o beskriva i ord hur underbart det är med henne, vi har välrdens snällaste och bästa tjej..
Hon är så himla snäll o go jämt, och alltid busig :D
Åååh min älskade lilla dotter..

Ni med barn, har ni känt, som nu på kvällen.. att ni bara vill väcka lite på barnet för att få kramas en liten stund..
Ååh så känner jag just nu. väcka på henne och bara myyyyssssaaa
Men tror inte att jag är bäng och skulle göra det. för då blir det nog ingen frid för oss inatt.. hihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vill väcka dig o dricka kaffe o prata!! :P

Gud va roligt de ska bli på lördag!

2009-05-26 @ 23:11:23
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0