Nickkällan!

Har nu fått praktikplats på nickkällan..
Känns faktiskt inte bra...
Varför ska JAG få en praktikplats när jag HAR utbildning,
medans folk som INTE har utbildning har fått SOMMARJOBB!!!


Och ytterligare än en gång satt hon och berättade HUR de anställer sina sommarjobbare.
MEN varför gör de inte som dom säger då !!!??!!!!
Ärligt tror jag att jag kommer prata med facket...
Hoppas jag får sommarjobb på posten isf då...

Ska till jobbcenter på onsdag, och prata med Lena där!!

Iaf idag så har pappa varit här nu på förmiddagen, har har borrat upp Linnéas Hyllor eftersom vi gör om lite i hennes rum.
O så har han borrt hål till spegeln som vi ska ha i vårt sovrum !
Hmm. har så himlans hårda väggar här så de finns inte, vår borrmaskin funkade inte..
Vi skulle vart ute på eftermiddagen hemma hos Anna, men vädret va ju inte det roligaste heller, så hon kommer snart hit och dricker kafe iaf =)

Älskar våran underbara dotter <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0