Mys på dagis

Idag var det ju lite mys på dagis, förälder fick vara med barnen och äta frukost =)
Det tyckte både Linnéa o jag om !
Så fick man se lite mer av barnen och föräldrarna på dagis, och även personalen!
Linnéa verkligen trivs på dagis, det märks verkligen, så det är skönt o se att hon är glad..
MEN, när jag skulle gå vinkade hon så glatt så, sen stannade jag till ute i hallen för det var en 3 veckors bäbis där, så man kikade lite på denna, så Linnéa kom och kikade efter en stun och upptäckte att jag va där..Då blev hon ledsen när jag verkligen skulle gå =(.. men det gick bra !


Just ja, igår va jag ju och kollade på ugglan, Hmm..
Tänker så det knakar, väger massa för och nackdelar !!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0