Glömde!!!

Jaa, jag glömde Kameran idag till dagis... ! Suck !
Idag har min kusin vart här o hennes dotter, mamma och Anna =)

Vet ni ? Linnéa har fått plats på det andra dagiset som vi sökte..
Så hon ska ev få placeras om i augusit!
Det är väldigt blandade känslor om att behöva plasera om henne faktiskt, men har pratat med en dagis fröken som står mig nära, hon tycker att det är bättre att göra det nu än senare.. Och hon är absolut INTE den enda som behöver placeras om heller... Det är många många barn varje år som placeras om..
För nu är ju hennes dagis ganska långt hemifrån, Och NU knyter hon inte kontakter direkt eller skaffar kompisar, för det är hon ju så ung för, men de e ju de att hon ska var på dagis tills hon blir 6 år typ, så då är det bättre om hon får dagiset som är nära hemma istället, dels skaffar hon ju kompisarna på det nya dagiset när hon blir lite äldre, o så är det ju närme hem till dom sen om hon har dagiset närmre hemma! O så blir det mycket enklare för oss alla när jag börjar plugga och eller jobba..
PÅ sommaren är det helt ok att hon har dagiset där hon är nu, men tänk de dagar det är ösregn eller snöstorm ?! och jag kanske måste gå 2 ggr om dagen ?!
Då är det inte roligt att GÅ ca 30 min dit och 30 min hem, det går inte direkt bussar till hennes dagis nu heller. o till det nya dagiset tar det ca 5 minuter o gå..
Så det är skillnad..

Ha det gott !!
Älskar våran tjej och gör allt för henne <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0