Bloggtorka!

Men OJ vilken bloggtorka jag haft, nästan en vecka sen jag skrev!!!
Har nog aldrgi haft sånt långt uppehåll...

Vad har hänt ?!
Joo jag är ju på jobbcenter nu 9-12 på dagarna, e väl inter det roligaste direkt..
Men tur det finns trevliga tjejor där iaf =)

Sen har vi umgås en hel del med Goa Anna, firat valborg, hälsat på Annas mamma, varit på marknaden..
jaa, Lite gott o blandat har vi gjort !!!

Får väl se hur det går med sommarjobb för min del oxå .. Ser ju inte ljust ut om jag säger så, får jag inget så tänker jag nog ta kontakt med facket, för detta är inte rättvist !!!!!


Lite bilder från de senasete dagarna !!










Ärter är inte goda, bara roliga o mosa :D




 

Älskar min grymt underbara dotter <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Hehe sötnos :)

Moster saknar dig något otroligt

2009-05-05 @ 10:11:56

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0