satans mycke !

Det finns så satans mycke jag skulle vilja skriva här.. men jag gör de inte !
Kan skriva en sak ?!


För att få ha en dagispats krväver dom att man ska vara med hos arbetsförmedlingen, Och arbetsförmedlingen kräver att man ska vara aktiv arbetssökande för att vara med hos dom !
Vi har ju Linnéa på dagis 3/dag alltså 8-11.. 
Idag ska jag på en träff hos arebetsförmedlingen kl 10:30, som tar ca 1 timme, klar ca 11:30 då. Så jag undrade på dagis om Linnéa kune få vara kvar där en timme exrta idag ! NEJ, fick hon absolut inte vara, eftersom att tiderna är 8-11 Punkt slut lixsom!
Men hur faan tänker kummunen /politikerna ?! Man MÅSTE vara med hos arbetsförmedlingen för att ha en dagis plats, men man får fan inte gå till deras träffar o ha kvar barnet på dagis under tiden ?! hur går dett aihop ?!

Jaa jag tror hela mitt liv är ett dilemma !

Ja så då fick jag ju självklart ordna barnvakt som kunde hämta henne från dagis  SÅ henens farmor o farfar ska hämta henne idag, först va de meningen att vi skulle få knövla o byta bil med Heikki o så..
Men hennes farmor o farfar fick något litet ryck och köpte en bilbarnstoll till hans bil !  De va ju snällt o bra !

Älskar min underbara Dotter, Älskar att vara mamma till min tös, hon är mitt allt, mitt ljus, mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: AK

Men vad knäppt !! :S

2009-03-17 @ 13:24:33
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0