Nervvrak!!!

Ja, de e va jag är!
Om 45 minuter så drar vi iväg till Ullared :D
Ska shoppa loss där nere, fast jag kommer bli så grymt snål.. haha
Carro, jag och hennes son!  Carro har tyvärr inge körkort så jag får köra själv hela vägen ca 4 timmar, gäller o ta massa stop så man håller sig pigg o alert ! Men jag ÄLSKAR ju att kör bil, så det ska gå suveränt, är bara orolig för punka eller nåt, haha.. Men ska hoppa in på OK i degerfors så de får hjälpa mig att pumpa däcken!
Fick 500 av min mamma oxå, tack snälla gulliga mamma! Men då skulle jag lova att köpa en ny hårborste till mig! hehe

Jaa, men jag är ju ett nervvrak hela jag, är jag jämt om jag ska göra något, men det försvinner ju så fort vi sätter oss i bilen och far iväg!
Linnéa är hos sin farmor nu, hon ska ha henne tills stefan kommer hem ikväll. men det går ju bra!
Va oxå hos henne från typ 9:30  Sussie = vervrak!
När jag ska göra något si vill jag att det ska hända NU, Nu på momangen!!

Önskar mig själv en trevlig resa och att jag ska köra försiktigt =)

Älskar mmin tjej, kommer sakna henne jätte mycket. Fast de e nyttigt de me..
 värst är jui att jag inte kan hålla koll på henne på natten, hehe men det gör stefan!
Älskade barn <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Roligt :) Jag vill också åka dit, men det blir efter Cypern-resan så antagligen i maj. Bebissaker shopping!

2009-03-06 @ 14:51:16
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Anna

Roligt att de blir av nu då.

Hoppas du hittar mycket roligt.

Du behöver inte va snålt, är sååå billigt där nere!!



Kram

2009-03-06 @ 17:28:17
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Beetty

Jag kommer snart tillbaka, jag lovar :)

Kramar!

2009-03-08 @ 12:07:33
URL: http://freshing.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0