Förlåt!

Förlåt för min grymt dåliga uppdatering !
Har nog hel tenkelt inte haft lust eller tid!
 Men som jag skrev i förra inlägget så ha rmin syster vart här ! Så har ju självklart umgås med henne..
I fredags var vi hos anna på en liten "fest" Var väldigt trevligt och uppskattat ! Maten var super god <3


                                 Godingarna som vi va hos <3

                     Jag o min syster gör armbrytning <3

Sen var det 2 grabbar till där, men vill inte lägga upp bilder pga respekt! Känner dom ju inte riktigt!´

Lördagen var seg...
Käkade pizza hemma hos pappa, sen hände de väl inte så mkt mer, Stefan gick ut med sina kompisar på kvällen!

Söndag var vi till mamma en sväng !
jaa de e väl vad som hänt sen sist tror ja..
Joo förästen så har ju min snutta feber, så hon är hemma från dagis, hon har haft feber sen i lördags !! Tror det är tänder  på G nu igen !

Så är det ju bara exakt en vecka kvar till jag blir 20 år <3

Älskar min tjej mest av allt !  Hon är mitt allt, mitt liv o min skatt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0