Dålig!

Jaa väldigt dålig uppdatering nu igen!

I torsdags kom en gammal klasskompis hit o så ringde vi hit en till (min granne) Det var verkligen super kul att träffa er igen =)

I fredags va jag på stan med Linnéa, sen kom mirre o filippa. så fikade vi o så..!

I lördags va vi till badhuset med AK, betty och hennes familj !
Kan ju säga att Linnéa inte tyckte om o bada iaf! Hmm. HUR i allsina dar ska jag få henne o gilla vatten ?!
När vi va på babysimmet accepterade ju hon iaf att bada, de gör hon inte nu, inte äns hemma i badkaret ?!
 Det t är en kamp varje gång!

Lördag efter badet åkte jag hem till Carro en sväng o kollade även in hennes nya lya..
Sen när vi kom hem så va jag så trött. så jag frågade Stefan om inte vi skulle lämna bort Linnéa på nattnen för att få sova ut, då min tjej ska upp 6 varje morgon ! Så jaa Min mamma vart  jätte glad av att få ha henne hos sig en natt  ( Som hon har tjatat om ) Så det hade gått bra.
 Det var ju andra gången hon sov borta utan oss! Så man sover ju inte sådär jätte skönt !
o jag vaknade som vanligt 06:20 på söndag morgon :D Kul va ?! Mn låg o vände o vred på mig, så vid 9 typ somnade jag om o sov till 10:20
Sen bar det iväg o hämtade Damen hos mamma, sen kom Goa Anna hit =) Så kul att vi umgås mycket mer nu ! Tycker oxå att det är jätte kul o umgås med dig =)

Älskar min Dotter och Mina vänner som finns där för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns alltid här för både dig o lillan! De ska du veta!

Ja de är så skönt att man kan umgås med vänner igen utan att behöva säga ifrån samma dag pga. jobb o skit.

Nu lever vi livet på fredag!! ;)

2009-03-23 @ 13:18:57
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får skära allt som vi ska använda så ska de allt gå bra :)

Bara o hoppas de börjar läka som de ska så dom inte opererar.

Du, Toni kommer inte förrns vid typ halv tio till degerfors. Men anders hämtar honom så vi kan allt dricka cider redan innan :)

Ska ni sova kvar här eller går ni hem efteråt? bra o veta då vi måste fixa en madrass till iså fall :)

KRAM!

2009-03-24 @ 08:31:54
Postat av: Anonym

Tack för en underbar dag mina favorittjejer!!

2009-03-24 @ 22:57:58

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0