Dagis!


Fick mig ju en skön prommenad dit o hem, vilket jag kommer att få 5 daar i veckan hädan etfer =)

När jag hämtade henne fick jag höra hur go hon är där.. Så himla kul o höra =)
En personal kom fram till mig o sa att hon är helt fantastisk, o såg jätte glad ut ! O det gör mig så himla glad att andra tycker om vår tjej ! Svår att inte tycka om ju ! Men ändå..
Hon är så duktig oxå på dagis, Fast stefan mådde dåligt i morse, för hon va jätte ledsen när vi åkte, ( han ska ju lämna henne nu, fast jag va med första gångern ) O han sa de när han körde hem mig att han tyckte det var jobbigt o lämna henne ledsen!  O han som va så stursk förut ! men hon blir ju glad på en gång !

O går då,  Vi va på hennes rum, Stefan, jag o Linnis, jag skulle ta av henne tröjan för hon va varm . O hon bara skrek o skrek.. O när jag tillsslut trugat av henne tröjan går hon till Stefan jätte ledsen och ger honom en stoooor kram, precis som .." Snälla pappa, trösta mig, mamma är dum !! "O så låg hon o kramades på stefan o bara rå glodde på mig !! Hmmm.. jaa barn är roliga dom !

Älskar min tjeja mest av allt.. Hon är så underbar !! Hon har allt ett barn ska ha.. Hon är vår solstråle <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0