Skumt väder idag !

Ja idag är det verkligen skumt väder faktiskt !
Men, Jag har bil :D Hihi..
Så på morgonen när jag kört Linnéa till dagis och stefan till bråten så tog jag mig en tripp till Amanda i degerfors!
Va med och lämnade hennes son på dagis o sen satt vi bara o bubblade skit =)
Skönt o vara helt själva någon timme, Inte ofta Amanda o jag är helt själva utan barn eller karlar..
Amanda gjorde även an tatto med Linnéas namn som jag ska tattuera in..
Tänkte göra det när skatte pengarna komer tänkte jag =) *om jag törs*

Annars idag bjuder dagen på att pappa kommer hit om någon timme, sen kommer mamma.
Anna och Carina var här en sväng oxå, men de skulle iväg, så det blev bara en kortis!!!

Inatt sov Linnéa även bra, skönt de iaf =) Tanden har inte spruckit än, men hoppas att en gör de snart =)
Hmmm.. ska försöka kolla lite på bloggdesign nu .. Se om man får till en snygg blogg..
Om jag kan :P hehe.

Ha det gott allihopa !
Älskar min tösabit <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0