Helgen!

Min helg har varit bra faktiskt !
Har vart i örebro och handlar present till mamma,
varit o fikat hos mamma
och varit med Anna
Jaa de e väl de jag gjort !
Min syster kom hem i fredags oxå, så umgåts med henne har jag med gjort !!

Igår köpte jag äntligen balkongmöbler ! SKÖNT
Nu sitter jag hos Anna, Eva och Anna håller på o bakar för ivkäll ska vi på bilbingo i sjötorp =)
Ska bli najs det, hoppas manvinner massa pengar igen som förra året ! Haha

Ha det najs everybody.
Juuust ja, i torsdags va jag till PEC i kristinehamn, så imorgon sk jag på utbildning/kurs
Tisdag, onsdag o torsdag denna vecka ! Hoppas det är roligt och att dom vill ha mig här !
jaja
Liite mer info om vad som hänt i mitt liv de sista dagarna, Inge märkvädrigt md andra ord!!
skriver väl ikväll om jagh vunnit något, annars skriver jag väl imorgon om hurdet gått !!

Älskar min snutta <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0