Helgen !

Lite bilder fråm Mölle !!
Skule skrivit detta igår, men datorn hängde sig, tur att jag sprat det iaf !





Har ju inte uppdaterar lördagen riktigt !!
på kvällen va jag ju hos pappa o körde han o M
Sen åke Anna,max o jag till stan o kolla alla fina bilar,
Sen kom jimmy och hämtade upp och så åkte vi runt i hans sunshine och bara njöt, skrattade och pratade!
Tack för en super trevlig kväll mina vänner <3

O vid 00 körde jag åter hem pappa o 2 till...

igår vankades det kalas !
Kalas för att Anna fyllde 23 år =) så det bjöds på varm smörgåstårta och fika ! Mumma va det verkligen!

Igår då sa va en till fullspeckad dag !!
Fört när Linnéa varpå dagis, städade jag här hemma, sen iväg till stan o köpe ett par shorts till !
När jag hämtat Linnéa åt hon o en slocknade hon, sen kom Världens bästa anna <3

När Linnéa vaknat åkte hon o jag till pappa i degerfors!
Där åkte vi vidare till berget o kolla på djuren, men Linnéa vart livärdd för bääähhääää
Sen lekte hon lite i lekparken, efterde tänkte vi köpta glass där, men det va ju stängt på måndagar så vi åkte till torget istället och åt glass..O sen åkte vi till mölle och pappa tog sig ett topp, jag och Linnéa gick bara i med benen..
Linnéa har ju lite respekt för vattnet, så vi tar det i henne takt, hon får gå i när hon känner sig redo !
Sen hem till pappa o äta o sen hem i bada Linnéa i badkaret..
O vid 19 när stefan kom hem nattade han henne medans jag låg kvar i sänge,
O där låg jag till 6 imorse.. haha Snacka om trött..

Vaknade 6 imorse och fick en smärre chock, igår hade jag tagit ur lakanen i sängen o lagt på överkastet,Där låg jag, helt obäddat, på överkastet, med kläder och linserna på mig.. Jag tvär slocka vid 19..
Hehe skönt va de !

Ha de gott allesammans, idag hoppa sjag att vi kommer ner till stranden oxå !
Älskar min snutta!

Kommentarer
Postat av: Kicki

hej!

tack för kommentaren. Klart man som förälder blir jätte rädd. men som tur är har han ju klarat sig med "bara" en bula och ett blåmärke. skönt det! vilken tur att det gick bra med er dotter också!

Kevin är inne i en period då han inte vill sova själv, de är därför han sover i våran säng just nu. men nu har han inget val och då kan han knappt sova på dagarna :/ hoppas han vänjer sig snart igen för han får inte sova utan oss i våran säng mer.

Kram Kicki

2009-06-30 @ 09:59:43
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Susajna

söööt flicka =)

2009-07-13 @ 18:05:12
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0